divendres, 18 de novembre del 2016

TEST NOMADE-Gravel Bikes per Ramón "galibor"

LA NOMADE - GRAVEL BIKES

Per mediació del Pau Tena vaig tenir la sort de provar la Nomade, una bicicleta gravel, que comercialitza Eliseu T. Climent, dissenyada i pensada per satisfer les necessitats dels cicloturistes amants de les pistes i camins rurals, sense menysprear les carreteres secundàries.   
!Quina tanqueta!, vaig pensar en un primer moment al veure-la, i, per si fos poc, quadre i forquilla d’acer; uf!, avui suaré de valent. Durant tres hores vaig estar rodant per la llera del Llobregat i per Collserola. Els dubtes que tenia en un principi per les seves característiques s’anaven esvaint ràpidament a mesura que anava pedalant, les irregularitats del terreny no m’ocasionaven cap problema d’estabilitat i maniobrabilitat en la seva conducció. La grava se la menjava  com si res, tan en el pla com en les baixades no vaig trobar a faltar en cap moment la forquilla d’aire. La forquilla d’acer proporciona una conducció molt dolça, fins i tot, m’atreviria a afirmar, que poc té d’envejar a les de carbó i molt menys a les d’aire. A les pujades, tampoc em va defraudar, al portar una bona relació de plats i pinyons no em va representar cap adversitat



La Nomade és una bicicleta tot terreny, en què, per damunt de tot, prima la seva ergonomia que fa d’ella un vehicle molt versàtil en qualsevol tipus de sòl. 

Si us agrada aquest tipus de cicloturisme no dubteu, la Nomade no us decebrà